alexlevi's blog

تغییر داد

داشتن ابزاری مفید است که بتواند مکان شما را هر زمان که بخواهید بصورت آنلاین تغییر دهد ، اما چگونه؟ خوشبختانه VPN ابزاری محبوب و با کاربرد آسان امنیت سایبری هستند که می توانند مکان شما را تقریباً در هرجای دنیا تغییر دهند. برای آگاهی از نحوه دریافت و استفاده از تعویض مکان VPN به ادامه مطلب بروید.

VPN چگونه مکان شما را تغییر می دهد؟

VPN یا VPN با ارسال ترافیک از طریق یک سرور به مکان دیگر ، مکان قابل مشاهده شما را تغییر می دهد. نحوه کار آن در اینجا است:

برنامه VPN شما به شما امکان می دهد در هر نقطه از جهان که سرویس VPN شما دارای سرور است ، سروری را انتخاب کنید.

خرید فیلتر شکن

هنگامی که به سرور دلخواه خود متصل می شوید ، برنامه شما یک تونل رمزگذاری شده در اطراف تمام ترافیک دریافتی از دستگاه شما ایجاد می کند. این تونل VPN شما را مستقیماً به سرور مورد نظر شما منتقل می کند ، که ترافیک شما را رمزگشایی کرده و به مقصد نهایی می فرستد. با این حال ، آدرس IP شما - که به تعیین موقعیت و هویت شما کمک می کند - اکنون به سرور تعلق خواهد گرفت. شما از دنیا پنهان خواهید شد.

تمام شد - هرکسی که از آدرس IP شما برای یافتن مکان شما استفاده کند ، اکنون موقعیت مکانی شما را به عنوان یک مکان سرور مشاهده می کند. هر وقت خواستید می توانید از برنامه استفاده کرده و سرور VPN خود را به مکان جدید تغییر دهید. برای بررسی اینکه آیا تغییر مکان VPN شما کار می کند ،

چرا می خواهم مکانم را تغییر دهم؟

هر کسی که IP عمومی شما را می داند فقط با جستجوی IP می تواند چیزهای زیادی درباره شما بیاموزد. بنابراین ، روش های زیادی برای استفاده از تغییر مکان IP شما وجود دارد.


مقایسه قیمت خرید: برخی از سایت ها قیمت های متفاوتی را برای بازدید کنندگان از کشورهای مختلف ارائه می دهند. با استفاده از VPN برای تغییر مکان خود ، می توانید در جستجوی بهترین قیمت به سراسر دنیا بگردید.

خرید کاهش پینگ

پنهان کردن هویت خود با ردیاب ها: اگر از خانه در حال اتصال هستید ، مکان شما قسمت مهمی برای ردیابی هویت شما به صورت آنلاین است. با پنهان کردن موقعیت مکانی خود ، می توانید از سرویس های آنلاین آزار دهنده که سعی در ردیابی موقعیت مکانی شما دارند ، صرف نظر کنید

Archives